Batoooot_soso


نعم أيتها الدنيا
اتفعلى بي شئ أخر غير الذي فعلتيه بي من قبل

أم ماذا عنكى أيتها الدنيا

وعن البشر الموجودين بداخلكى

بشرا متخصصون في التفرق مابين شخصين أو قلبين

وغير هذا حكمت محكمة الدنيا برحيل قلبي عنى إلى سجن بعيييييييد لا يعلم أين يوجد
سوا شخصا واحدا فقط

أما عن باقي الحكم فحكمت عليه بان يستمر في النبض

وحكمت على الروح برحيل عنى وعلى الجسد بان يستمر في العيش فعل من الممكن هذ
أن يعيش شخصا بدون روح وقلب ممكن

أم أنى أتوجد ضمن الأشخاص الذين لا يوجد لهم حظ ليكون سعيدا وان كنت منهم آما آنا
بان ترحميني

وترجعي لي قلبي وروحي أم هذا عقابا بمجرد صدفه قد حدثت لي على جنب النيل وان
كان هذا عقابكى لي فما لهم اى ذنبا الأشخاص الذين قابلتهم صدفه وأنى اعتذر لهم عن
اى شئ قد سببت لهم فيه أو اى ألم قد حل بهم

فاني وربى قد ظلمت من قبل البشرى الموجودين بداخل هذه الدنيا فهل تسمحونى أم ماذا

وأنى والله اعلم ما بي داخلي لكم

فمنذ علمت هذه الدنيا ولا أرى منها شئ سوا أنها تفرق ما بين أشخاصا ليس لهم اى ذنب

منهم من يرحل بعيدا عنها ويستريح منها من تعبها ومنهم من يتواجد داخلها لكنهم في
تعدد الراحلين

أما أنا فاستحلفوا ربى بان يؤذن لي برحيل بعيدا عنها

أم لم يئن الوقت برحيل هل يوجد بداخل الدنيا شئ أخر لي فاني وربى ما عتوا احتمل منها
شئ أخر

ارجوا منكى بان ترحميني أيتها الدنيا وكفا ما فعلتيه بي

وبأشخاصا ليس لهم اى ذنبا



**********************************
الصراحة أنا مش عارفه إن كان ده تخاريف ول هلوسة ول إيه بظبط بس بجد أنا أسفه
جدا لو كنت زعلات اى حد أو كنت سبب فانه ممكن يكون حصله اى حاجه علشانى

ياله سلام



6 التعليقات
  1. السلام عليكم.......هييييه لحقنا اول تعليق ........ازيك يا بطوط.......
    اكيد الدنيا هو دا حالها بتفرق بين ناس ملهمش اى ذنب غير انهم ارتبطوا ببعض وحبوا بعض .......يارب متفرقش بين حد تانى ولا تجرح حد.......وربنا يكرمك ويجعل ايامك كلها فرح ويجبش فراق ولا حاجة........دومتى بخير ....فى رعاية الله.
    shemo


  2. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بس خلاص كفايه ضحك
    *********************************
    بوست جديد علي مدونتي
    عن الحشيش والتحشيش بالصور
    اتمني الزياره
    http://baa7s.blogspot.com/


  3. فراشة Says:

    بطوط

    مالك بس ايه اللى جرى
    يابنتى والله كلنا تعبانين بس مش حينفع نطلب النهاية والراحة من الدنيا

    تفتكرى احنا نعرف الراحة فين
    اكيد لأ ربنا بس هو اللى عارف هى فين وامتى وازاى

    لكن الراحة الموثوق فيها هى راحة الآخرة ودى بقه فى جزء منها فى ايدينا وهو اننا نعمل من اجل نيل رضا الله اللى هو بيعتبر الجزء الاكبر كسبب لدخولنا الجنة رضاه وفضله علينا

    هونى على نفسك كلنا بنمر بهذه المحن وبشعور يجعلنا نتصور ان الحزن خصص من اجل قلوبنا فقط كل واحد بيجيلوا هذا الشعور على حدى

    لكن رحمة ربنا واسعة لازم نتمسك بيها
    كل ما تضيق قوى علينا نقرب من ربنا اكتر وفرجه قريب واكيد

    يارب ايامك اللى جايه تكون مليئة بالسعادة والامان

    تحياتى حبيبتى فى الله


  4. نتمنى مشاركتم معنا
    لأن كل ما يهمكم يهمنا
    وحرية القلم ملك لنا كلنا


  5. بطووووووووووووط ازيك ياااقلبي
    واله واله وحشااااني
    بطه والله ربنا يخليكي طمنيني كلامك ده صعب هكلمك في اقرب وقت بس متزعليش مني

    معلش اصلي مستعجله
    srsor


  6. غير معرف Says:

    خير ان شاء الله
    وربنا يسعدك يارب
    وبلاش حزن ياشيخة
    دا انتي لسة مخطوبة
    وربنا يتمم بخير