Batoooot_soso

فى ظل تفرق العالم اجمع ؟!

فى ظل التغيرات العصيبه فى دول العالممن محاكمه حاكم واتهامه بجرائم حرب ؟!

فى ظل انقلاب عسكرى على كثير من الحكام ؟!

فى ظل أنسحاب كثير من الحكام الحكم بسبب ضغوط داخليه وخارجيه ؟!

فى ظل التغيرات التى تحدث للحكام ؟!


وعندما كتبت هذه الكلامات وفكرت فى السؤال ؟!

ومن الممكن ان تجيبونى عليه

فماذا تفعل لو كنت رئيس؟!!!!!!!!!!!!
14 التعليقات
  1. TIMMY !! Says:

    ههههههه

    و الله أنا قعدت أفكر ..

    بس مالقيتش حل غير إني .... أتنحى !!


    بس على فكرة الكلام اللي قلتيه عن اتهام حاكم بجرائم حرب و انقلاب عسكري و تغيرات تحدث للحاكم .. ده كله مش في مصر :)

    يعني لو كنت حاكم لمصر كنت هبقى قاعد مطمن لحد ما أموت :)


  2. جميييييييييل اوي موضوع ان ابقي رئيس
    بس للاسف عمري ما هبقي رئيس

    لان الرؤساء بيبان عليهم
    شكلهم معروف
    طبعا سيسأل الجميع ايه الاحباط اللي انت فيه ده
    هقول خلاص لو بقيت رئيس اكيد هقلب بلدي رأسا علي عقب
    الديموقراطيه والحريه اللي احنا شايفنها دي هخليها ديكتاتوريه
    هحاكم كل يوم الناس اللي مش ليهم ذنب في ايه حاجه
    واللي مش عاجبه يشتكي وان اولع فيه صاحي خخخخخخخخ
    ايك لاء طبعا اوعي تصدقي


  3. غير معرف Says:

    جميل جدا الموضوع دا
    بس ياريت بلاش نلبخ في الكلام لنروح ورا الشمس وإنتم عرفين ان ورا الشمس ما عدش فيها مكان
    بس بجد الموضوع جميل وانا لو هبقي رئيس أول حاجه هعملها هفتح الحدود بيننا وبين فلسطين الحبيبة ونزيل ابناء القردة والخنازير من علي وجه الارض .
    ولك منا كل تقدير وتحية أختي الفاضله علي الموضوع الرائع


  4. السلام عليكم
    اشكرا اخى الفاضل timmyعلى زيرتك المتواضع لمدونتى
    قرار التنحى لازم تفكر فيه شويه ومن حق اى حد يحلم
    ههههههههه
    شكرا لك


  5. السلام عليكم
    اشكرك خالدفوده
    على الزياره
    ويعام ولا يهمك من حق اى حد يحلم
    اشكرك


  6. السلام عليكم
    الطير المهاجر
    وياعم ولا يهمك احنا حجزين مكان من زمان وعرفين اللى فيها
    وبجد ياريت لو تقيت رئيس علشان تحقق حلمك


  7. غير معرف Says:

    بصراحة رائعة يا بطوط
    انت كده ميتخافش عليك ابدا
    انا اول مرة بصراحة ازور المدونة دى بس عجبتنى اوي ماكنتش اعرف انك جامدة اوى كده

    بس انت عارفة انا لو بيقت رئيس هعمل ايه ؟ ..............
    انت عارفة طبعا !!!!!!!!!!
    هوقف الحكومة دى كلها فى طابور واحد زى الطوابير اللى احنا بنشوفها كل يوم فى فرن العيش او على مستودعات الحديد اوفى السجل المدنى او اى طابور من دول
    واجيب عربية جيب وافتح على الرابع وادوس على الحكومة دى كلها من اول بابا حسن...............لغاية اصغر واحد فيها


  8. السلام عليكم

    الباحث عن الحريه
    اشكرك على الزيارهوياعم ولا يهمك
    محدش واخد منها حاجه والله
    وحلوة فكره بانك لو بقيت رئيس
    بس معلش انا محديدتش انهو رئيس انا تكلم على الكل
    شكرا على الزياره وبقى افتكرنا


  9. غير معرف Says:

    اولا اهلا بكى فى بلوجر :d

    ثانيا لو انتى اللى كاتبه البوست ده احييكى بشــــــده


    ولو انا بقيت رئيس على مااظن هاعين ابنى بسرعه مش هافضل معلق الشعب التعليقه السوده دى

    واهو عشان يطمنوا وتقر اعينهم ولا يحزنوا

    وهوا بقا يعرفهم ان الله حق


  10. السلام عليكم
    اهلابيك حسام
    وتشرفت بزيارتك
    واقتراح كويس بس ياريت يكون جامد
    علشان يعرف يوريهم كويس


  11. ريمان Says:

    يااااااااااه

    اعمل ايه لو كنت رئيس

    بصراحه كنت الاول هتعلم من عمرو بن الخطاب قبل ما افكر احكم البلد

    رحم الله عمر بن الخطاب والله كان نعم الحاكم العادل ونعم القائد


  12. السلام عليكم
    منوره ريمان
    وشكرا على الزياره
    وانتى عندك
    حق نعم الحاكم عمر


  13. Unknown Says:

    شكرا يا بطوط على زياراتك الكتير جدا لمدونتي ياه قطعتيها على فكرة انت قماصة وبتزعلي بسرعة كل سنة وانت طيبة بس ياريت تفكيها باه وبلاش زعل
    كل ودي


  14. السلام عليكم
    على العموم شكرا ياعم على الزياره المتواضعه ديع وماشى والله انا مش بتئمص ولا حاجه
    ومتخفش مزعلتش وكل سنه وانت طيب
    كل ودى لك